Dagsformen:

10 september 2014
Rumpan börjar ta form och ser bättre ut än bilden längre ner som är från 25 oktober 2013. Har kört en hel del knäböj och marklyft nu den senaste tiden, vilket har gett utdelning. Baksida lår är ju mer framträande på bilden nedan, vilket troligtvis beror på 1) jag var i bättre form så man ser konturerna/musklerna kommer fram mer (tyvärr var jag dålig på att dokumentera vikten här, men 11 december efter vägde jag 80 kg, idag vägde jag 85,3 kg) 2) jag sträcker ut handen för att fota, vilket gör att kroppen kommer närmre bilden och därmed ser större ut 3) runpan har blivit större, vilket gör att proportionerna har ändrats. Jag känner min kropp och känner att hamstrings är med. Sen försöker jag ju inte specifikt bygga på baksida lår, utan mer bevara för att komma ikapp med rumpan mer. Jag kör heller inte så jättemycket specifik träning så som leg extensions för framsida lår just nu, men det blir en hel del knäböj och ofta, så det får en hel del träning ändå. Upplägget träna två dagar vila en känns bra, vilket jag kommer ändra lite i, men inte så mycket. Om ett träningsupplägg ska hinna ge någon effekt så kan man inte hålla på och ändra hela tiden. Utan man kör ett bra tag och ser vad som händer. Men som sagt, har sagt att jag ska vara lite mer flexibel nu, men kommer strukturera upp det lite mer ändå. Nä, ska inte bli för långdragen, får räcka där...
25 okt 2013
 
 
 
Kommentera inlägget här: